EslovSpesifikasi pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang sangat baik

  • masa pelepasan:2023-09-02 10:04:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:109
  • Penerangan pantas:

    Eslov,Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap

Kandungan artikel

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

EslovBagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

OstrovinkaKaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!


EslovSpesifikasi pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang sangat baik



Jika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, pertama-tama keluarkan lengan anti-air tenaga rendah dan tombol kuasa penukar muatan, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm,EslovPerbezaan antara pengubah penyesuaian dan pengubah kuasa, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng, dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Bahan langsungTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.


EslovSpesifikasi pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang sangat baik



Pembuat pengubah kuasa

NyahkiraContainer pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin,EslovPengubah bekalan kuasa, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Lepaskan skru inti

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

EslovMaklumat produk lain
  • StocktonJembatan naik trak bekasJaminan kredit

    StocktonJembatan naik trak bekasJaminan kredit

  • StocktonPlatform angkat bimbit 12 meterProses pembuatan

    StocktonPlatform angkat bimbit 12 meterProses pembuatan

  • StocktonBiaya lif rumah tangga kecilCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari

    StocktonBiaya lif rumah tangga kecilCiri-ciri prinsip dan bidang aplikasi dari

  • AmbonNameApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan

    AmbonNameApakah barang-barang kerja untuk penyelenggaraan

  • PhiladelphiaPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingPiawaian kualiti industri

    PhiladelphiaPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingPiawaian kualiti industri

  • PhiladelphiaJembatan pengangkutan gudangMempunyai fungsi dan ciri asas yang lain

    PhiladelphiaJembatan pengangkutan gudangMempunyai fungsi dan ciri asas yang lain

  • KielceJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapApakah piawaian untuk ketebalan

    KielceJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapApakah piawaian untuk ketebalan

  • KielcePlatform angkat bimbit besarApakah komponen asasnya

    KielcePlatform angkat bimbit besarApakah komponen asasnya

  • segera:Peringatan: Maklumat EslovSpesifikasi pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang sangat baik memberi anda EslovSpesifikasi pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang sangat baik oleh syarikat kami, perkhidmatan EslovSpesifikasi pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang sangat baik dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk EslovSpesifikasi pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang sangat baik, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian EslovSpesifikasi pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang sangat baik. EslovSpesifikasi pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang sangat baik di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di EslovSpesifikasi pengubah tenggelam minyakPerkhidmatan yang sangat baik, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!